No niin viikkoja on jo vierahtany ja en oo oikein koneella paassy olemaan. Oon ollu Manlyssa viimesen 1,5 viikkoa ja nyt paasin tanne farmille.Tilasin lentolipun netista kiitos Nikolain joka loys mulle hullun halvan lennon ja selitti yksityiskohtasesti mita pitaa tehda etta paasen tanne Adelaideen. Lensin tanaan (to) aamuna Sydneysta Adelaideen. Aamulla piti herata klo 6 juosta lauttaan , siita junaan (Sekoilin juna pysakkien kanssa  iha huolella) ja sitte vaan koneeseen. Tapasin lentokentalla kiinalaisen jatkan ja vietin paivan sen kanssa ku meidan lento oli Adelaidessa jo klo 12 ja sen bussi lahti eteen pain vasta puol kuus ja mua tultiin hakemaan kanssa vasta klo5 bussiasemalta. Se naki mun tatuoinnin ja oli sillai et sulla lukee kiinaks kadessa jotai ,Olin iha paskat housussa etta mikaha tulkkaus sielta tulee , mutta iha oikein oli tatuoija sen tehny :D.. Nytten oon farmareitten tyttarien luona Adelainessa ja ette voi kuvitella kuinka mukavia naa on . Ja kaikista paras on olla naitten kotona ja tuntea itekki olevasnsa kotona. Aah ei enaa vahaan aikaa Hostelleja kiitos. Se meno on aivan liian vilkasta ja villia >D Paasin tosiaa pitkasta aikaa koneelle. Huomenna aamulla sitte hyppaan bussiin ja meen sinne farmille. Siella on Japanista oleva tytto kanssa etta onpaha ainaki seuraa :) Naa kasvattaa matoja. Joo alkaa kysyko maa vaan hajosin ku se naytti sen mato farmin mulle :D Nooh eiha siina kerron huomenna lisaa minkalainen farmi on vastassa. 

Aurinkoista kelia on tiedossa, onneks onki ollu vaha vilposta viimesen viikon.  Ainiin taalla Adelainedessa on puolen tunnin aika ero sydneyyn. Jote mulla rupeaa olemaan taas pimennossa paljonko kello on ja missa. :) Mutta nyt syomaan moro.