No niin mitähä oon tehny viimeset neljä pivää :D No Tultii tosiaa viime pe pois sieltä Blue Mountainilta. Pe ja La käytii baareiassa. La oli mukava ku sanna tuli mun kanssa Scubariin ja aira oli myös :) Sunnuntaina mulla oli check out Sydneyn hostellista ja menin sitte Manlyyn tänne Sannan ja Annan luo <3 Tnän Maanantaina tuli oltua sannan ja marthan kanssa koko päivä rannalla :D Oon ihanan ruskea jo ja ehkä hieman punainen :D Ei vakavaa. Ku sunnuntaina muutin tänne Manlyyn ja menin täällä hostellii, meinasin pyötyä ku pääsin mun huoneesee :D Se on sellane 10 neliön huone jossa on kaks kerrossänkyä. Siellä oli ihan sikana tavaraa kaikkialla ja roskia lattialla. Menin takas respaa kysyyn mikäs se mun huoneen numero olikaa ja jouduin toteamaan että olin kuullu oikein. Oon siis poikamies poxissa siell on 3 äijjä mun lisäks... Ne on eläny siellä 3-11 kk. Eli tavaran määrää ei voi sanoin kuvailla. :DDD Aluks ajattelin että otan seuravaavan lautan ja meen takas rakkaaseen YHA Hostellii, koska se oli niin siisti paikka. mutta olin sitte yön siinä ja tapasin huone toverini jotka oliki sitte iha mukavia, vaikkei niitä paljoa näy. Oon kyllä viettäny molemmat päivät koko ajan sannan ja annan kanssa :)  Nytte ollaa menossa rannalle istuskelee porukalla ja viettämään iltaa :)  Okkei mutta en päse taas hetkee ehkä koneelle niin tässäpä hetken kuulumiset. Tulen olemaan Manleyssä seuraavan viikon. Ja sittten pääsen sinne farmille töihi :)

Pusuja eemeli <3